Maloprodaje Tintilinić nude mogućnost povrata PDV-a stranim državljanima. U slučaju da želite zatražiti zahtjev za povrat PDV-a, to možete učiniti na našim prodajnim mjestima kao i putem web shopa www.tintilinic.ba dostavljanjem strane isprave putem e-maila [email protected] zajedno sa brojem narudžbe na koju se odnosi povrat.
Proces povrata PDV-a putem web shopa je sljedeći:
- Kupac naručuje putem našeg web shopa i u napomenu stavlja “Povrat PDV-a”
- Kupac šalje isprave osobe na koju će glasiti povrat, na e-mail [email protected]
- Prodavatelj zajedno sa naručenom robom šalje formulare za povrat PDV-a sa pripadajućim fiskalnim računom.
- Kupac ovjerava formulare na carini te iste šalje prodavatelju poštom na adresu (Karaka Prome d.o.o, Gospodarska zona Blizanci br 2, 88260 Čitluk)
- Nakon prijema formulara, prodavatelj po dogovoru sa kupcem novac uplaćuje na žiro-račun (računi unutar BiH) ili gotovinski.
Obaveze kupca-stranog državljanina
1) Kupac – strani državljanin je obvezan prodavatelju platiti ukupnu vrijednost isporučenih dobara, sa obračunatim PDV-om.
(2) Kupac – strani državljanin, koji ostvaruje pravo na povrat poreza na dodanu vrijednost, obvezan je pri napuštanju carinskog područja BiH, dati carinskoj službi na uvid kupljena dobra, originalne račune i popunjen obrazac “ PDV-SL-2 “ u orginalu.
Uvjeti za povrat PDV-a
Carinska služba, prije ovjere obrasca “PDV-SL-2”, obvezna je utvrditi da li su ispunjeni sljedeći uvjeti:
- da su podatci iz putne isprave istovjetni sa podatcima iz obrasca „PDV-SL-2“,
- da je roba data na uvid, istovjetna sa robom navedenom u računu koji je označen u obrascu „PDV-SL-2“ kao i da ta roba nije korištena,
- da je ukupna vrijednost robe sa PDV-om iskazana na obrascu „PDV-SL-2“ veća od 100 KM,
- da se roba iznosi prije isteka roka od tri mjeseca od dana isporuke (kupovine) u BiH i
- da je original obrasca „PDV-SL-2“ ovjerio i potpisao prodavatelj.